Τρόποι Αποστολής – Έξοδα Αποστολής
Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα σας εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι “fg472”. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»
Παραλαβή προϊόντων:
Οι ημέρες και ώρες παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματά μας -εφόσον έχετε επιλέξει το συγκεκριμένο τρόπο παραλαβής- είναι:
Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 πμ – 17:00 μμ.
Παράδοση προϊόντων:
-Μέσω courier:
Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά μικρά και μεσαία δέματα έως 7kg. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με 3 πρακτορεία ταχυμεταφορών (ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα) ώστε να επιτύχει το καλύτερο δυνατό κόστος μεταφορικών και να καλύψει κάθε σας ανάγκη.
-Μέσω πρακτορείου μεταφορών:
Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά μεγάλα σε όγκο δέματα και δέματα άνω των 7kg.
Έξοδα αποστολής:
Η Εταιρεία μας υπολογίζει το κόστος των μεταφορικών βάσει συνολικού βάρους και όγκου της παραγγελίας σας.
Ο υπολογισμός γίνεται στη φόρμα παραγγελίας, σύμφωνα με τον Ταχυδρομικό Κώδικα του τόπου παράδοσης, προτού την ολοκληρώσετε. Εάν καταχωρηθεί λάθος ΤΚ, τότε τα έξοδα αποστολής δεν θα υπολογιστούν σωστά.
Στις αποστολές που πραγματοποιούνται μέσω courier, ισχύουν οι ακόλουθες χρεώσεις:
-Για δέματα έως 4kg τα έξοδα αποστολής είναι 4,00€, ενώ για κάθε ένα επιπλέον κιλό (kg) η χρέωση αυξάνεται κατά 1€.
-Για παράδοση σε δυσπρόσιτες περιοχές ή αν επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί Σάββατο, υπάρχει επιπλέον χρέωση.
-Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής τη μέθοδο της αντικαταβολής, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 2,00€.
Στις αποστολές που πραγματοποιούνται μέσω πρακτορείου μεταφορών τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον τελικό αποδέκτη και καταβάλλονται με την παραλαβή της παραγγελίας.
Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει η αντικαταβολή.
Στόχος μας είναι να μειώσουμε τα προβλήματα, να απλοποιήσουμε τη διαδικασία της αποστολής και να αναλάβουμε πλήρως την ευθύνη για την παράδοση των μικρών και μεγάλων παραγγελιών σας στο χώρο σας .
Οι ανωτέρω τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις εξής περιπτώσεις:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρεία μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Συγκεκριμένα:
– Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν σε κάποιο κατάστημα μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
– Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
Η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές προϊόντων και δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.